Rompetrol
Presa
CLUBUL ROMPETROL ÎŢI SUSŢINE AFACEREA!

Rompetrol lansează o nouă campanie în cadrul Programului de Fidelizare adresat persoanelor juridice, clienţi Fill&Go Business şi Wholesale.

Rompetrol Downstream, companie membră KMG Internaţional, desfăşoară în perioada 15 noiembrie 2019 – 31 mai 2020 o campania „Clubul Rompetrol îţi susţine afacerea”, un program de fidelizare care se adresează persoanelor juridice, clienţi Fill&Go Business şi Wholesale. Campania vizează 2 categorii de public: Manageri Generali, Manageri de Flote şi va lua în calcul cantităţile de carburant achiziţionate pe perioada campaniei.

În funcţie de consumul înregistrat in perioada 1 octombrie 2019 – 31 mai 2020 şi de vechimea contractului, Managerii de Flotă vor primi un anumit număr de puncte pe care le pot transforma în gadgeturi şi produse electronice din catalogul Emag, pentru dezvoltarea profesională a angajaţilor.

In plus, vor fi acordate 5 mari premii destinate Managerilor Generali, prin tragere la sorţi: 5 excursii de cate 4 zile fiecare în Islanda si cate 1400 Euro suplimentar fiecarei excursii. Denumite generic “Arctic Trucks”, excursiile ofera castigatorilor experienta inedita a condusului pe gheata in conditii de 5*. 

Programul de fidelizare este organizat şi se desfăşoară prin intermediul platformei club.rompetrol.ro, fiecare participant va primi datele de logare de la organizator prin telefon sau email.  Pentru alte informaţii, participantul va putea contacta organizatorul la nr. de telefon 021.207.00.80, sau pe email la adresa club.rompetrol@mhmr.ro. Regulamentul campaniei, precum şi condiţiile de eligibilitate se regăsesc atât pe platforma campaniei, cât şi aici: Regulament GM + Regulament Manager Flota

Campania de fidelizare „Clubul Rompetrol îţi susţine afacerea” este doar una dintre iniţiativele Grupului KMG Internaţional dedicate clienţilor noştri B2B şi se află deja la a treia ediţie. Un real succes, campania anterioară a oferit participanţilor posibilitatea de a-şi transforma punctele în premii si de asemenea, de a intra in cursa pentru un Volswagen Multivan Confortline 2.0 TDI 150CP 4Motion DSG KR la care s-a adaugat suma de 10 000 euro.

Câştigătorii ediţiei 2020 a campaniei „Clubul Rompetrol îţi susţine afacerea” au fost desemnaţi prin tragere la sorţi, marţi, 21 iulie, după cum urmează:

  • SOCEP din Constanţa
  • UNIMAT SRL din Şelimbăr, jud Sibiu 
  • LUAR SRL din Arad
  • SOMA SRL din Bacău
  • SAMUS TEC SA din Dej, jud Cluj 
În contextul crizei sanitare actuale, în care grija pentru sănătate a devenit mai importantă ca oricând, am consideram firesc să adaptăm premiile programului „Clubul Rompetrol îţi susţine afacerea!” la nevoile din acest moment ale companiilor participante.  

Nu am renunţat la excursiile în Islanda şi nici la fantastica experienţă de condus pe gheaţă, dar le păstrăm pentru ediţiile viitoare ale programului nostru de fidelitate. Abia aşteptăm să fim împreună printre gheţari, imediat ce condiţiile de călătorie ne vor permite.

Aşadar, pentru ediţia 2020 câşigătorii pot alege unul dintre cele 5 kituri de produse Apple pentru lucrul de acasă (4 x iPad PRO 11" , 4 x Tastatură Smart Apple, 4 x Apple Watch Gen 5, 4 x AirPods Gen 2), în valoare de 8400 euro fiecare sau contravaloarea în carburant .  

Felicitări câştigătorilor !