Rompetrol
Presa
Parteneriat Rompetrol Downstream şi Carrefour România - magazine Express în două benzinării Rompetrol din vecinătatea Bucureştiului şi în Ploieşti

Rompetrol Downstream a încheiat un parteneriat cu Carrefour România pentru implementarea unui proiect pilot ce vizează deschiderea unor magazine de proximitate Carrefour Express în zona hei a benzinăriilor Rompetrol. Pilotul se  derulează în două staţii, unde clienţii pot alege dintr-un portofoliu variat de produse potrivite pentru cumpărături de imediată necesitate: de la cele proaspete, BIO sau ready to eat la cele de igienă.

Primul magazin este deja deschis în incinta staţiei Rompetrol din localitatea Mogoşoaia (strada Ficusului, nr. 2A), urmând ca până la finalul lunii să devină operaţional şi magazinul situat în Ploieşti (bulevardul Republicii, nr. 140). Ambele magazine Carrefour Express vor funcţiona după un program non-stop.

„Rompetrol şi-a concentrat eforturile în ultimii doi ani atât în dezvoltarea reţelei de benzinării, cât şi în transformarea acestora în centre de servicii, care să le permită clienţilor posibilitatea de a rezolva cu o singură oprire mai multe sarcini din lista zilnică de activităţi. Prin intermediul noului proiect pilot, ne dorim să le oferim clienţilor noştri o extindere a gamei de produse disponibile, iar în funcţie de feedback-ul acestora vom analiza o posibilă dezvoltare a acestui parteneriat” a declarat Zhanibek Nugertayev, director general Rompetrol Dowstream.

Astfel, clienţii au acces la o varietate de produse, precum cele din categoria de snacking, produse proaspete, dar şi produse non-alimentare, de la produse de igienă, până la kit-uri de călătorie (cosmetice în recipiente mici, geluri de duş, şampoane, deodorante ori şerveţele pentru bebeluşi), truse pentru situaţii de urgenţă (dezinfectant, plasturi) cadouri (seturi de cosmetice, băuturi alcoolice, jucării, praline) sau produse de sezon atât alimentare cât şi non-alimentare. 

În acelaşi timp, cele două zone gastro - restaurant hei din staţiile Rompetrol vor continua să ofere cunoscutul sortiment de sandvişuri, salate şi fructe proaspăt preparate, respectiv un portofoliu larg de băuturi pe bază de cafea.

„Magazinele Carrefour Express răspund unui stil de viaţă din ce în ce mai dinamic şi oferă soluţii sănătoase, aproape de clienţi. Prin parteneriatul cu Rompetrol, extindem această proximitate şi pentru clienţii motorizaţi, aflaţi în tranzit, cu o ofertă adaptată drumului lung - de la produse de imediată necesitate, la cele premium sau bio, pentru cumpărături rapide, chiar din staţiile de alimentare. Formatul Express este un pilon important în strategia noastră de expansiune şi ne bucurăm să avem alături un partener de încredere precum Rompetrol împreună cu care ne putem dezvolta”, a declarat Vincent Rochefort, Directorul Reţelei de Proximitate Carrefour România.

În linie cu angajamentul Carrefour de a oferi opţiuni sănătoase, şi magazinele Express situate în staţiile Rompetrol vor include produse bio, inclusiv sub marca proprie Carrefour Bio.

Totodată, magazinele Express dispun şi de o sortimentaţie variată de băuturi, începând cu o selecţie de vinuri româneşti, curatoriată de Carrefour România prin programul de referinţă Deschidem Vinul Românesc. Astfel, clienţii se pot bucura de o gamă generoasă de vinuri premium, vinuri româneşti, cât şi vinuri dezvoltate exclusiv pentru reţeaua Carrefour, opţiuni perfecte pentru clienţii care vor să savureze un vin de calitate odată ajunşi la destinaţie. Mai mult, clienţii pot găsi şi o gamă variată de bere (premium, artizanală sau specială, dar şi fără alcool), pentru a satisface chiar şi cele mai exigente gusturi.

Zona de magazin existentă în cadrul benzinăriilor va fi reamenajată conform standardelor Carrefour Express, iar zona caselor de marcat va fi comună atât pentru achiziţiile de carburanţi, produse din portofoliul gastro hei, cât şi pentru magazinul Carrefour.

Astfel, pe lângă alimentarea cu carburanţi, benzinăriile Rompetrol le oferă clienţilor posibilitatea de a achiziţiona atât produse pentru consumul pe loc cât şi anumite produse destinate consumului acasă, pot plăti vignete şi taxe de pod, pot retrage numerar de la casa de marcat, îşi pot ridica coletul de la easybox-ul de lângă staţie, pot cumpăra bilete la evenimente sau bilete loto. In viitor, aceştia vor putea încheia asigurări auto şi de călătorie.

***

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienţilor săi un univers de posibilităţi de a face cumpărături în siguranţă: direct în cele peste 360 de magazine din ţară, unde, cu aplicaţia Carrefour şi casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă şi uşoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro şi platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store.

Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăşti, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc şi Creştem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susţinut atât financiar cât şi prin transfer de expertiză, înfiinţarea Fundaţiei pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care îşi propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experienţă personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, şi nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot şi beneficia de reduceri şi oferte personalizate.

Ducând mai departe grija pentru comunitate şi mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preţ pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantităţii de ambalaje din plastic şi introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire şi reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile şi compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă şi derulează iniţiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor iniţiative li se adaugă contribuţia de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roşie şi suportul pentru multe alte programe prin care susţine comunităţile vulnerabile şi reduce risipa alimentară.

Despre KMG International – Rompetrol

Rompetrol Downstream este divizia de retail a Grupului KMG International in Romania. La finele lui 2021, compania opera pe plan intern o retea de distributie carburanti formata din 1.207 puncte de comercializare (statii proprii, statii franciza: Rompetrol Partener si Expres, statii mobile: expres, CUVE si RBI). La acestea se adauga 6 depozite si peste 200 de puncte de incarcare auto cu gaz petrolier lichefiat – GPL.

Continua dezvoltare a reţelei de distribuţie in Romania este o direcţie prioritară pentru companie si Grup, care să ofere partenerilor noştri carburanţi şi servicii de calitate.

În contextul pandemiei, compania a introdus noi servicii în staţii, specifice nevoilor clienţilor şi în linie cu măsurile luate de autorităţi. Astfel, s-au introdus în premieră pe piaţa locală serviciu de retragere numerar de la casele de marcat si s-au încheiat parteneriate cu cele mai mari magazine online.

Iar pentru reducerea timpului petrecut în staţii, în condiţii de siguranţă şi distanţare socială, am lansat un concept unic pe piaţa de profil - „ZERO CONTACT”, prin care clienţii noştri pot solicita online un card de alimentare cu carburanţi – Fill & Go, pot alimenta direct la pompă şi pot folosi metodele online de plată a facturilor curente.

Deţinut integral de compania nationala de petrol si gaze - KazMunayGas din Kazahstan, Grupul KMG International deţine şi desfăşoară operaţiuni semnificative în Europa de Est şi Asia Centrală.

Cu aproximativ 6.000 de angajaţi, principalele activităţi derulate de Grup constau în operaţiuni comerciale majore cu petrol şi produse petroliere (trading), rafinare şi petrochimie, distribuţie (retail) şi marketing, precum şi alte servicii în domeniul petrolului, foraj de puţuri şi servicii industriale integrate - EPCM (inginerie, achiziţii, construcţii şi management de proiect).

In România, Grupul operează rafinăriile Petromidia Năvodari (cea mai mare şi complexă unitate internă de prelucrare) şi Vega Ploieşti (unic producător de bitum şi hexan în România), dar şi singura divizie de petrochimie. La acestea, se adaugă o amplă reţea de distribuţie carburanţi în regiunea Mării Negre, atât prin subsidiarele Grupului (România, Republica Moldova, Bulgaria şi Georgia), cât şi prin diverşi parteneri din regiunea Europei Centrale şi de Est (Turcia, Serbia sau Grecia).