Reinventeazăți calatoriile cu Rompetrol!

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

hei! Bine ai venit pe pagina noastră de întrebări frecvente. Am stat şi ne-am gândit cum îţi putem răspunde repede şi cu folos la situaţiile pe care le-ai întâmpinat sau este posibil să le întâmpini în staţiile noastre în cadrul campaniei Reinventează-ţi călătoriile!

Te invităm să consulţi lista de mai jos, iar dacă ai nevoie de mai multe detalii sau ai întâmpinat o situaţie ce nu se regăseşte mai jos, nu ezita să ne dai un mesaj privat.

1. Ai alimentat cu cardul Fill&Go personal la pompă, dar nu ai primit bonul fiscal ce conţine codul promo al campaniei?

Pentru a primi bonul fiscal respectiv, este nevoie să îl soliciţi în interiorul staţiei.
Acesta va fi eliberat de la casă.

2. Alimentezi foarte des şi foarte mult pe firmă?

Îţi mulţumim! Dar din păcate, conform regulamentului campaniei, bonurile eliberate pe firmă nu participă la această promoţie.

3. Ai primit bonul, dar nu găseşti codul promo?

Acesta este inscripţionat în partea de jos a bonului cu 10 caractere alfanumerice. În cazul în care nu îl găseşti nicăieri, te rugăm să ne trimiţi o fotografie cu el printr-un mesaj privat. Astfel, vom putea identifica tranzacţia făcută.

4. Ai înscris bonul, dar nu ai primit notificare de confirmare sau ai primit o notificare ce spune că nu a funcţionat?

Te invităm să ne contactezi la Infoline-ul nostru: 021.589.1770 sau pe mail la rompetrol@agentiadigitala.ro, unde ne poţi lăsa o fotografie cu bonul, iar colegii noştri te vor ajuta.

5. Ai alimentat, dar nu ai primit puncte bonus autocolante?

Este posibil ca în momentul în care ai alimentat sau cumpărat de la noi, staţia să fi rămas fără puncte pe stoc. În acest caz, trimite-ne printr-un mesaj privat poza cu bonul doveditor tranzacţiei împreună cu detalii despre vizita ta: în ce staţie ai fost, în ce zi şi la ce oră.

6. Ai completat talonul, dar nu ai găsit produsul dorit în staţie:

Ştim, vă plac foarte mult produsele din campanie, de aceea ele dispar din staţii.
Te rugăm să ne spui printr-un mesaj privat ce staţii frecventezi pentru a te putea redirecţiona către cea mai apropiată staţie ce are produsele pe stoc.

7. Noul tău produs Tamaris nu corespunde aşteptărilor sau are defecte?

Ne pare rău să aflăm asta. Ne poţi detalia ce anume nu corespunde?
De asemenea, ne poţi trimite o fotografie cu defectele sale?

8. Colegii din staţii nu ţi-au spus despre promoţie sau nu ţi-au eliberat punctele bonus autocolante?

Te rugăm să ne transmiţi mai multe detalii despre situaţia întâmpinată. În ce staţie, în ce zi şi la ce oră ne-ai vizitat?

Mergi în pagina promoţiei