Reinventeazăți calatoriile cu Rompetrol!

Întrebări frecvente

hei! Bine ai venit pe pagina noastră de întrebări frecvente. Am stat şi ne-am gândit cum îţi putem răspunde repede şi cu folos la situaţiile pe care le-ai întâmpinat sau este posibil să le întâmpini în staţiile noastre în cadrul campaniei Winter Promo!

Te invităm să consulţi lista de mai jos, iar dacă ai nevoie de mai multe detalii sau ai întâmpinat o situaţie ce nu se regăseşte mai jos, nu ezita să ne dai un mesaj privat, să ne contactezi la Infoline: 021.589.1770 (tarif standard în funcţie de reţeaua din care este apelat, disponibil de luni până vineri între orele 10:00 şi 18:00 pe toată durata campaniei, exceptând sărbătorile legale) sau pe adresa de email [email protected].
De asemenea, Regulamentul campaniei poate fi consultat aici.

1. Ai alimentat cu cardul Fill&Go personal la pompă, dar nu ai primit bonul nefiscal ce conţine codul promo al campaniei?

Pentru a primi bonul nefiscal, este nevoie să îl soliciţi în interiorul staţiei. Acesta va fi eliberat de la casa de marcat.

2. Eşti persoană juridică şi doreşti să participi la campanie?

Pentru a participa la campanie este necesar să soliciţi casierului din staţia în care ai alimentat carburant şi/sau ai achiziţionat produse, să menţioneze pe bonul fiscal CUI-ul sau CIF-ul persoanei juridice şi apoi să alegi una dintre modaliţătile de înscriere în campanie prevăzute în Regulamentul de participare.

3. Ai primit bonul, dar nu găseşti codul promo?

Acesta este inscripţionat în partea de jos a bonului cu 10 caractere alfanumerice. În cazul în care nu îl găseşti nicăieri, te rugăm să ne trimiţi o fotografie cu el printr-un mesaj privat sau pe adresa de email [email protected]. Astfel, vom putea identifica tranzacţia făcută.

4. Ai înscris bonul, dar nu ai primit notificare de confirmare sau ai primit o notificare ce spune că nu a funcţionat?

Te invităm să ne contactezi la Infoline: 021.589.1770 sau pe adresa de email [email protected], unde ne poţi lăsa o fotografie cu bonul, iar colegii noştri te vor ajuta.

5. Colegii din staţii nu ţi-au spus despre promoţie?

Te rugăm să ne transmiţi mai multe detalii despre situaţia întâmpinată. În ce staţie, în ce zi şi la ce oră ne-ai vizitat? Noi le vom reaminti colegilor noştri să-i încurajeze pe vizitatorii staţiei să îşi păstreze bonul pentru a-l înscrie în campanie.

6. Cum adică 2160 de premii?

Pentru că iarna are 2160 de ore, noi oferim 2160 de premii. În fiecare oră de campanie se va efectua o tragere la sorţi automată unde vom avea câte un câştigător înscris în ora respectivă, căruia i se va acorda un premiu orar, după validare. Iar la finalul fiecărei luni ale campaniei, 5 extra-norocoşi vor câştiga premiile lunare. Bineînţeles, tot aleatoriu, prin tragere la sorţi.

7. Ok, şi premiul cel mare?

Vestea bună este că de fapt avem 2161 premii. La finalul campaniei se alege, prin tragere la sorţi, câştigătorul premiului cel mare, un BMW X1.

8. La ce extragere particip dacă înscriu un cod promo de pe bonul de minimum 100 de lei?

Un singur cod promo de pe bonul de minimum 100 de lei îţi oferă posibilitatea de a participa atât la extragerile pentru premiile acordate pentru înscrierile din fiecare oră şi din fiecare lună, cât şi la extragerea finală, pentru premiul cel mare. Totuşi, trebuie să ştii că înscrierea la tragerile la sorţi se va face doar în cazul în care codul extras este declarat necâştigător la extragerea premiilor orare sau lunare.

9. Şansă suplimentară de câştig?

Da, chiar vrem să dăm premii iarna aceasta! De aceea, o dată la 3 coduri promoţionale valide înscrise, noi îţi dăm o şansă în plus! Atenţie, însă. Codurile se înscriu în etape după cum urmează:
Etapa 1 – 01.12.2020, ora 00:00 – 21.12.2020 ora 23:59:59.
Etapa 2 – 22.12.2020, ora 00:00 – 11.01.2021 ora 23:59:59.
Etapa 3 – 12.01.2020, ora 00:00 – 31.01.2020 ora 23:59:59.
Dacă ai înscris 2 coduri promo pe durata primei etape, iar cel de-al 3-lea la începutul celei de-a 2-a etapă, codurile nu se vor cumula.

10. De câte ori pot să mă înscriu pe zi?

Numărul maxim de înscrieri este de 5 ori pe zi.

11. Unde pot vedea dacă am câştigat?

Pe măsură ce sunt extraşi şi validaţi, câştigătorii sunt listaţi pe site, în secţiune https://bit.ly/CastigatoriWinterPromo

12. Ce este Codul Promo Cupon?

Pe lângă Codul Promo Bon, care poate fi obţinut şi înscris în concurs dacă alimentezi sau cumperi de minimum 100 de lei din staţiile Rompetrol, Rompetrol Partener sau Rompetrol Expres participante, îţi mai oferim o posibilitate de participare, prin intermediul Codului Promo Cupon. Acesta vine sub forma unui cupon răzuibil şi poate fi obţinut prin achiziţionarea unuia dintre produsele selecţionate din magazinul şi/sau restaurantul Staţiilor Rompetrol, participante în promoţie, sau prin achiziţionarea a 3 fise de spălătorie pe acelaşi bon din staţiile Rompetrol cu spălătorie. Atenţie însă: spre deosebire de Codul Promo Bon, acest tip de cod participă doar la extragerile pentru premiile acordate în fiecare oră şi pentru premiile acordate în fiecare lună.