Rompetrol

Cu cardul Fill&Go alimentezi şi plăteşti direct la pompă.

Noi îl numim #ZeroContact tocmai ca tu şi cei dragi ţie să fiţi în deplină siguranţă.

Am simplificat toate procedurile încât să poţi alimenta cu #ZeroContact:

  • Ne trimiţi un email cu datele tale
  • Semnezi digital şi aştepţi să primeşti SMS-ul din partea noastră
  • Vii în staţie, doar arăţi cartea de identitate, primeşti cardul în plic şi semnezi pentru el
  • Alimentezi cardul cu bani şi eşti gata!

Cardul Fill&Go poate fi folosit atât pentru identificare la pompă, cât şi pentru plăţi în restaurantele Hei şi magazinele din staţiile Rompetrol, ca un card obişnuit de cumpărături.

Toate tranzacţiile Fill&Go acumulează automat şi puncte în programul de loialitate Rompetrol Go.

Aplică acum pentru un card Fill&Go #ZeroContact trimiţând un email cu subiectul “Vreau Fill&Go” la adresa de mai jos, în care să ne menţionezi:

Poţi să îţi alimentezi contul Fill&Go cu diverse sume, prin numeroase modalităţi de plată, inclusiv online şi din aplicaţia Rompetrol Go.

Poţi folosi cardul în baza sumelor încărcate în avans sau în baza limitei de creditare acordate în baza adeverinţei de venit.

Cardul Fill&Go poate fi folosit în reţeaua de staţii Rompetrol, Rompetrol Partener* şi Expres*.

*numai pentru carburant

CUM FOLOSESTI CARDUL FILL&GO

Află cum foloseşti cardul în staţiile Rompetrol

Cardul Fill&Go poate fi folosit atât pentru identificare la pompă, cât şi pentru plăţi în restaurantele Hei şi magazinele din staţiile Rompetrol, ca un card obişnuit de cumpărături.

  • Înainte de alimentare introdu cardul în cititorul ataşat pompei.
  • Tastează codul PIN corespunzător cardului.
  • Pe ecran va apărea suma maximă disponibilă pentru alimentare. Scoate cardul.
  • După afişarea sumei poţi alimenta. Pompa se opreşte automat la atingerea limitei afisate.
  • După ce ai alimentat, poţi solicita cititorului de card tipărirea chitanţei cu toate detaliile necesare.

CONTUL FILL&GO

Fii permanent informat despre cumpărăturile şi alimentările făcute anterior

Pentru a fi permanent informat despre cumpărăturile şi alimentările făcute anterior precum şi despre situaţia plăţilor poti verifica istoricul tranzacţiilor, situaţia plăţilor şi a facturilor în contul tău unic Fill&Go, disponibil în aplicaţia mobilă RompetrolGo şi website rompetrol.ro, în secţiunea „Cont Fill&Go”.

După ce ai efectuat cu success înregistrarea, poţi vizualiza contul care conţine următoarele informaţii:

  • Câmpul “Fişă client” cuprinde informaţii despre contul tău: cod client, nume client, e-mail, adresă, limită card (oferită), limită alimentare (disponibilă), sold curent (valoarea tranzacţiilor efectuate), număr carduri.
  • Câmpul “Tranzacţii” cuprinde tranzacţiile de carburant şi produse, cu posibilitatea filtrării perioadei dorite.
  • Câmpul “Plăţi” cuprinde plăţile efectuate într-o perioadă anume.
  • Câmpul “Facturi” permite vizualizarea facturilor cu detaliile legate de tranzacţiile facturate.

Modalităţi de plată

Alege modalitatea de plată care te avantajează cel mai mult

1. Online în contul tău Fill&Go din aplicaţia mobilă RompetrolGo folosind cardul bancar

Rompetrol AppStore Rompetrol GooglePlay

2. Online prin Fill&Go Manager

  • Este necesar să-ţi creezi cont în prealabil
  • Este necesar să foloseşti cele mai noi variante de browser Internet şi un sistem de operare minim Windows 7
  • Nu există limită minimă sau maximă în ceea ce priveşte suma alimentată
  • Banii sunt disponibili imediat

3. Direct Debit prin BCR, Raiffeisen Bank şi ING Bank completând Codul de client

  • ATM-urile sau ghişeele Raiffeisen Bank specificând: Codul de client, CNP-ul şi Suma

4. Punctele de încasare Fill&Go din toate staţiile Rompetrol. Plata se poate face 7 zile din 7, 24 ore din 24.

5. Transfer bancar de la orice bancă din România, în unul din următoarele conturi:

Beneficiar: Rompetrol Downstream S.R.L.
Banca: BCR Sector 1
Cont IBAN: RO06 RNCB 0072 0013 3914 0018

Banca: Raiffeisen Bank
Cont IBAN: RO41 RZBR 0000 0600 1829 0169

Banca: ING Bank
Cont IBAN: RO83 INGB 0001 0081 9457 8930

Completează numele şi codul de client al titularului de contract, numărul facturii plătite şi suma de plată. Ordinul de plată se va trimite prin fax la 021 206 00 20 şi 0372 612 020 sau prin email la plati@rompetrol.com.

închide
închide
închide