Media

  • Avion cu motor își caută câștigător

    În luna octombrie am lansat un program de fidelizare care se adresează clienților Fill&Go Business și consumatorilor Wholesale. Campania vizează General Managerii, Managerii de flote și șoferii și ia in calcul cantitățile achiziționate în perioada 1 octombrie 2017 – 31 mai 2018.

    În funcție de consumul înregistrat pe parcursul campaniei și de vechimea contractului, participanții vor primi un anumit număr de puncte pe care le pot transforma în premii. 

    Marele premiu va fi acordat prin tragere la sorți la finalul campaniei și va fi un avion ultra-ușor P92 Echo Light. Mai multe detalii pe club.fillandgo.rompetrol.ro.

    Read More
  • Pleacă la drum cu noua aplicație Rompetrol

    Orice drum ai alege, pentru a te asigura că vei avea o călătorie plăcută și relaxată, ia cu tine noua aplicație Rompetrol.

    Vei ști care sunt cele mai apropiate stații Rompetrol, gustările delicioase care te reîncarcă cu energie, recomandări de timp liber și sfaturi utile și ai o evidență clară a tranzacțiilor din ultima lună.

    Deci singura ta grijă rămâne distracția.

     

    Ce mai știe să facă noua aplicație?

    Îți afișează cea mai apropiată benzinărie care comercializează tipul de combustibil care te interesează și prețul acestuia actualizat în timp real și îți calculează traseul optim până la stația aleasă. În plus, îți oferă informații despre toate stațiile Rompetrol: facilitățile acestora și distanța până la ele.
    Iar dacă înregistrezi cardurile Fill&Go Personal sau Business poți vedea istoricul alimentarilor cu combustibil din ultima lună.

    Te anunță care sunt promoțiile la gustări, deserturi și băuturi din restaurantele hei.

    Îți arată toate noutățile despre Rompetrol, evenimentele la care participăm, știri auto, recomandări de vacanță și sfaturi practice.

     

    Descarcă aplicația și hai la drum:

    Read More
  • Cei mai mulți români preferă carburanții produși în România

    Românii preferă benzina și motorina produse în România, sunt atenți la prețuri, dar țin cont mai ales de efectele carburantului folosit asupra motorului. Potrivit unui studiu* realizat de IRSOP Market Research & Consulting Ltd, în martie 2017 înainte de anunțarea creșterii accizelor, originea, calitatea și puterea carburantului de a proteja motorul contează chiar mai mult decât prețul.

    Astfel, studiul arată că un sfert dintre români sunt dispuși să plătească cu până la 10% peste prețul pieței pentru a-și alimenta mașina cu combustibil de calitate înaltă. La polul opus, 25% dintre români aleg întotdeauna benzinăria cu cele mai mici prețuri.

    Jumătate dintre români cumpără un combustibil pe care îl consideră la un preț mediu, făcând alegerea în funcție de calitatea acestuia, apreciată de fiecare, individual.

    preferinta carburant

    La întrebarea „Ce vă doriți cel mai mult de la un carburant?”, 83% dintre repondenți au afirmat că acesta trebuie să protejeze motorul. Următorul criteriu de selecție (70%) este ca benzina și motorina să fie produse în România. 53% dintre șoferii români vor să prelungească viața motorului și cred că, în acest sens, carburantul este important.

    11% dintre români aleg un carburant despre care au constatat că reduce consumul mașinii.

    preferinta carburantpreferinta carburant

    Efix de la Rometrol reușește să îndeplinească toate criteriile de selecție ale românilor - protejează motorul, curăță supapele și injectoarele, reduce consumul de carburant, crește perfomanța motorului și, mai ales, este produs în România. Produsele Efix acționează pe întreaga perioadă de rulare a mașinii pentru a preveni acumularea de impurități și pentru a proteja împotriva coroziunii și uzurii.

    Gama de carburanți Efix este produsă la Petromidia, cea mai performantă rafinărie din sud-estul Europei și cea mai mare din România. Calitatea produselor Efix este verificată constant din punctul de extracție și până ajung la pompă.

     

    *Studiu de piață realizat pe consumatori persoane fizice, în Martie 2017, de catre IRSOP Market Research & Consulting Ltd. Ceea ce a stat la baza răspunsurilor formulate de consumatori este utilizarea în mod repetat a carburanților, pentru 62% dintre aceștia și standardele afișate la pompă pentru 27% dintre respondenți.

    Read More

Promo